Savner "gamle" fora

Arkiv med gamle tråder relatert til gammelt forum og nettside som ikke er relevante lengre.

Re:Savner "gamle" fora

Innlegg Vegard Brattli » 20 Nov 2011

Er det oppdateringen fra 27. mai 2010 du snakker om?

Men seriøst så synes jeg vi skal holde oss over det å kritisere Bimmers. Det er feil måte å heve seg på. Dette er et klubbforum, bimmers er et åpent forum for alle. Noen liker det ene, noen liker det andre. Slik har det vært, og det kommer nok til å fortsette.

Brukerens avatar
Vegard Brattli

Medlemsnummer: 8048
Kjøretøy: E36 325i Coupe

Innlegg 10622 » 20 Nov 2011

Slik jeg har forstått det har Gunnar hatt mer en nok å gjøre med bimmers forumet, de har jo også drevet lenge og har mange brukere. Det er jo et forum vi ikke kan utkonkurere uten videre. BMWCCN sitt hovedfokus er jo å drive en bilklubb med alle de aktivitetene det innebærer. Nettsiden vår er bare en liten del av det vi driver med. Var ikke meningen å rakke ned på bimmers siden, men det jeg vil frem til er at det krever ganske mye å ha en nettside oppdatert til enhver tid.

10622

Medlemsnummer: 10622

Innlegg 10622 » 27 Nov 2011

Vi har enda ikke fått tilbake hardisken fra ibas, men vi håper den snart dukker opp. Slik at vi får alle dataene fra det gammle forumet. Det ligger noen utfordringer i å få laget en søkemotor evt å legge hele den gammle forumsbiten inn i den nye nettsidensiden vår, men det lar seg muligens løse. Takker for at dere er så tålmodige.

10622

Medlemsnummer: 10622

Innlegg 4606 » 02 Des 2011

Som en passiv støttemedlem over flere år (meldte meg inn i klubben i 2004) synes jeg at det kanskje er på sin plass å bidra til med noe når det gjelder denne utviklingen rundt implementasjonen av de nye websidene.

Har nå sittet og fulgt med på denne debatten rundt implementasjonen av nye websidene, og uten at jeg skal si for mye, så synes jeg at dette har utviklet seg i en uheldig retning. Ikke minst har det blitt vanskeligere å finne frem til informasjon, og da særlig på fora. Dette er selvfølgelig synd for jeg (og sikkert mange flere)har dratt godt nytte av det som har blitt skrevet der(tenker da først og fremst på fora før kræsjet).

Men nok om det, det jeg ønsker å formidle er at jeg kan være med å bidra med videre utvikling av dette nettstedet. Og måten jeg kan gjøre det på er gjennom programmering (koding)og redesign / design av hele nettstedet (og få den til å fremstå profesjonelt).

Jobber til daglig som systemutvikler og interaksjonsdesigner, har utdannelse innenfor fagfeltet og har jobbet med dette i mange år. Kjenner også joomla fra versjon 1.0 og opp til dagens versjon, og har jobbet med det fra starten av(forøvrig så finnes det helintegrerte forum system for joomla - med en innloggin). Kjenner også godt til Wordpress, Drupal og flere andre "open source" publiseringsløsninger.

Så hvis noen synes det er en god ide, speak out.

4606

Medlemsnummer: 4606

Innlegg Vegard Brattli » 04 Des 2011

Hei Ivan, jeg har ikke sett innlegget ditt før nå. Sender deg en PM jeg, så tar vi det derfra.

Brukerens avatar
Vegard Brattli

Medlemsnummer: 8048
Kjøretøy: E36 325i Coupe

Forrige

Gå til Arkiv

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest