Muligheter for andre en medlemer til og skrive/bruke forumet.

Arkiv med gamle tråder relatert til gammelt forum og nettside som ikke er relevante lengre.

Muligheter for andre en medlemer til og skrive/bruke forumet.

Innlegg Terje K » 11 Okt 2011

Hei Som sikkert ikke den eneste syntes jeg det er alt for lite aktivitet her på forumet. Hadde det vært en ide og åpnet forumet for ikke medlemmer også? Slik at vi hadde fått opp aktiviteten her inne. At brukerne må logge seg inn med brukernavn og passord er bra slik at de som ønsker og skrive/bruke forumet må registrere seg på samme måte vi medlemmer må i dag.

Dette er kun en tanke for og få opp aktivitetsnivået. Hva tror dere andre?

Hilsen

Terje Knudsen

Terje K

Medlemsnummer: 3863

Re:Muligheter for andre en medlemer til og skrive/bruke forumet.

Innlegg 7228 » 12 Okt 2011

Den støtter jeg. Så lenge folk gidder å registrere seg burde de absolutt få lov til å skrive innlegg her. Kan jo være framtidige medlemmer som vil stille spørsmål før de gjør det eneste riktige innen bilverden, nemmelig kjøper seg en BMW

7228

Medlemsnummer: 7228

Innlegg Ove Kvam » 12 Okt 2011

Jeg er også tilhenger av størst mulig åpenhet på forumet. Ser ingen fordeler ved å begrense tilgangen, med mindre det skal regnes som en verdifull ressurs man vil folk skal betale for (via medlemsskap). Slik forumet fremstår i dag, tror jeg ikke noen lar seg friste. Trafikken er veldig lav, og meldinger som er mer enn et par dager gamle, kan regnes som tapt, siden vi ikke har søkefunksjon.

Brukerens avatar
Ove Kvam

Medlemsnummer: 2359
Kjøretøy: 2016 118i M-Sport

Innlegg awt » 12 Okt 2011

Jeg stemmer også for dette.

Det kunne evt. vært en seksjon kun for medlemmer om noen har behov for dette, men ser ikke helt hva som skulle være så hemmelig på et forum som dette.

Etter min mening burde man forlatt dette forumet og gått over til et mer "alminnelig" forum som har alle de funksjonene dette forumet mangler og som man forventer av et forum, men det er en annen diskusjon. Ikke tror jeg det skjer heller.

15 BMW X4 30d MPPK
Brukerens avatar
awt

Medlemsnummer: 9922
Kjøretøy: e61 523i og e81 116i

Gå til Arkiv

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest