Månedens medlemsbil?

Arkiv med gamle tråder relatert til gammelt forum og nettside som ikke er relevante lengre.

Månedens medlemsbil?

Innlegg Vegard Brattli » 20 Jan 2012

Jeg tenker det hadde vært gøy å hatt en mulighet for medlemmer å sende inn bilder og tekst om sin bil, og så være med i en trekning om tittelen "Månedens medlemsbil BMW CCN".

Hva synes dere om dette, og er det eventuelt noen som kunne tenke seg å organisere dette? Det må jo være en slags jury som mottar disse bildene og velger ut en bil hver måned, så legger vi ut dette på nettsiden en plass. Kanskje i en egen kategori på forumet? Med et bilde og en link til den aktuelle tråden fra forsiden også.

Brukerens avatar
Vegard Brattli

Medlemsnummer: 8048
Kjøretøy: E36 325i Coupe

Re:Månedens medlemsbil?

Innlegg Ove Kvam » 20 Jan 2012

Hva skulle i så fall kriteriet for å vinne være?

Brukerens avatar
Ove Kvam

Medlemsnummer: 2359
Kjøretøy: 2016 118i M-Sport

Nei det er jo slike ting som må diskuteres da. Det trenger jo ikke være så høytidelig heller egentlig, jeg tenkte bare det kunne være gøy.

For min del er egentlig kvaliteten på bildene og ikke minst teksten som medfølger like viktig som bilen i seg selv. Det nytter ikke å komme med DEN bilen om du har tatt bilder av den med mobilen og egentlig ikke har noe å si om den. Da er det mer sjarmerende å se gode bilder av en gammel traver med en god historie fra eieren.

Brukerens avatar
Vegard Brattli

Innlegg e30 tic » 20 Jan 2012

Bimmers hadde jo dette, greitt å se på det, men finnes det idag nok brukere her inne til at det er noe å velge i da? Om du gjør det burde det jo vært litt mer show off tråder og prosjekter?

e30 tic

Medlemsnummer: 10534

Jeg kan ikke se at det skal være noe problem å finne 1 bil i måneden.

Brukerens avatar
Vegard Brattli

Gå til Arkiv

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester