Bmwccn-Øst takker for meget bra oppmøte å Valle Hovin i dag !

Kategori for BMW CCN Oslo og Akershus

Bmwccn-Øst takker for meget bra oppmøte å Valle Hovin i dag !

Innlegg akershus » 05 Mai 2012

Til tross for meget dystre værutsikter, må vi takke for bra oppmøte med ca 175 biler og enda flere folk! Bilde

Håper alle hadde det bra selv om føttene ble våte, og at noen reiste glade og fornøyde derifra med flotte premier og kanskje en pokal også.

Takker også GS Bildeler og Dynabel for fine premier, og ikke minst Per og Turid for mat og drikke! Bilde

Så håper vi se dere på flere arrangement fremover, og føyer til at neste treff er på Gardermoen Raceway 18 mai klokka 17.00 til 20.00 !

Følg med på http://bmwccn.no/ost/ for info!

Hilsen styret i Øst

akershus

Medlemsnummer: 0

Re:Bmwccn-Øst takker for meget bra oppmøte å Valle Hovin i dag !

Innlegg Glennoo » 06 Mai 2012

Takk til styret i bmwccn avdeling øst også. Kjempe fint arrangement tross vått føre

E87 116d M-Sport Edition 2011mod
Brukerens avatar
Glennoo

Medlemsnummer: 8561
Kjøretøy: E87 116d M Sport Edition 2011mod

Innlegg 8760 » 07 Mai 2012

Takk så mye ja for bra treff. Kjempeflott at noen arrangerer sånn type treff. Blitt tradisjon for meg og er som et signal på at nå er sesongen i gang.

8760

Medlemsnummer: 8760

Innlegg Glennoo » 07 Mai 2012

Til Øst styret! Det ligger en tråd på bimmers.no som folk kommer med tilbake meldinger fra Valle Hovin. Det er vel ikke åpnet for andre enn medlemmer å bruke fora her ennå ellers skulle jeg linka bimmers tråden inn her. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=226470&start=45

Brukerens avatar
Glennoo

Innlegg Geir Skjelseth » 08 Mai 2012

Det var nok en gang en flott samling biler og mennesker. I dag er det rart å tenke på at da de første vårmønstringene ble avholdt, var flere av årets deltagere ennå ikke fødte. Da er det ekstra hyggelig å se at det "fylles på" med yngre generasjoner. Samtidig er det jo alltid trivelig å hilse på gamle bekjente. Standarden på bilene er formidabel! Det var nok ikke like strøkent på de tidligste treffene. Og det gledet meg især å se 5 x E23 samlet på en rekke. Jeg lurer samtidig på om det var noen som fikk med seg den sent ankomne F10 M5? Bilen er relativt diskret (det samme kan absolutt sies om eieren). Jeg leste nettopp i siste utgave av Sport Auto at de har gjort en effektmåling på bilen - resultat: 620 hk og 760 Nm. Mon tro om det snart blir slutt på effektspiralen?

Foringsteltet fikk jeg besøkt opptil flere ganger. Dette er et meget bra tiltak, hvor Turid & Per m/hjelpere får høynet serveringen til et nivå vi ikke har vært vandt med fra tidligere tider.

BMW CCN Øst, tusen takk for nok en flott vårmønstring!

Brukerens avatar
Geir Skjelseth

Medlemsnummer: 6
Kjøretøy: '67 1600-2, '87 635CSi, '14 328iT

Innlegg Rune Kampenes » 08 Mai 2012

Ble et trivelig treff i svømmebassenget ja. :lol:

Jeg vet ikke hvorfor Geir men det virker som alle de fine bilene kommer fra Sarpsborg. 4 av de 5 gamle syverne kom fra Særp. Vi har tydeligvis skjønt noe som dere andre ikke forstår.

LMK kontakt. BMWccn
Rune Kampenes

Medlemsnummer: 3442
Kjøretøy: 1983 735ia, 2005 Z4

Innlegg Glennoo » 10 Mai 2012

Jeg leser hva du skriver Rune, men det virker som de som stemte mener noe annet å syntes biler fra Drammens område er de gjeveste he he [img]"http://bmwccn.no/testforum/files/smile.gif" width="" height="" class="bbcode_smiley" [/img].

Brukerens avatar
Glennoo

Innlegg 6432 » 11 Mai 2012

Helt enig med Geir og Rune her

Flott treff; mange fine biler, mye trivelig folk, veldig god mat til en rimelig pris. Hva annet kan man ønske? Takk til Øst-avdelingen for en kjempejobb :!:

6432

Medlemsnummer: 6432

Gå til BMW CCN Oslo og Akershus

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest