Stemning for opprette avdeling BMWCCN Buskerud / Drammen Omegne?

Kategori for BMW CCN Buskerud

Re:Stemning for opprette avdeling BMWCCN Buskerud / Drammen Omegne?

Innlegg Erik Einum » 09 Jan 2013

Ang. avstander så er vel dere på Østlandet ganske "bortskjemt". Nord- og Sør-Trøndelag er en felles DK, da blir det brukbare avstander, for ikke å snakke om Nordland, det er 67 mil fra Brønnøysund i sør til Narvik i nord! Geilo-Drammen er til sammenligning bare 20 mil.

≡≡≡≡≡≡≡≡≡ ///M ≡≡≡≡≡≡≡≡≡
Brukerens avatar
Erik Einum

Medlemsnummer: 2404
Kjøretøy: 2002 E46 318ti M

Innlegg Glennoo » 09 Jan 2013

Mine erfaringer fra den tiden før og i tiden jeg satt som styremdlem i øst avdelingen ga meg helt andre inntrykk Frode en det som her blir dratt frem. Eksempelvis før styreverv i øst dro jeg igang treff i Drammens område. Dette var utrolig populært med tanke på at det kun eksisterete en tråd på bimmers.no fora. Det kom tilreisende folk fra østfold (de kjørte Oslofjordtunnelen), Sandefjord og helt fra Geilo i Hallingdal. Sistnevnte syntes dette ble noe drøyt kjøremessig. Tiden fra jeg kom inn i øst styret til noen perioder hadde gått ble aktivitetene økt betraktelig. Det var et enormt engasjement på PR og kvalitet på gjennomføringene av treffene. Dette høster øst avdelingen av i dag vil jeg tro der mye går mer på skinner og innsats trengs legges inn. Jeg registrerte at opp mot 50 % av folket som møtte opp på mange av treffene stammet fra Drammens område i en tid. Jeg tror med et skikkelig definert mål om aktiviteter av kvalitet både langsiktig og korsiktig, samt styremedlemmer som er intresssert i å stå på jevnt sammen er i stand til å løfte engasjementet og intressen i Drammens område opp på nye høyder igjen. Jeg tror at dagens øst avdelingen vil merke enten sterkt frafall på sine arrangement eller faktisk økt intresse. Så en ting til er at negativiten som har hersket så alt for lenge må bli borte. Jeg har en personlig tro på at dette kan gjøres gjennom økt info om hvorfor og hvordan et styre arbeider å ikke minst hvilke målsetninger der foreligger. Dette blir litt som den gang jeg foreslo til årsmøte i BMW CCN om opprette eget verv til Pr/media/informasjon og se hvilken postiv retning vi har fått etter Vegard kom inn med gjenopprette nytt fora.

Ting gjør seg ikke sjæl veit du [img]"http://bmwccn.no/testforum/files/smile.gif" width="" height="" class="bbcode_smiley" [/img].

E87 116d M-Sport Edition 2011mod
Brukerens avatar
Glennoo

Medlemsnummer: 8561
Kjøretøy: E87 116d M Sport Edition 2011mod

Innlegg Frode Sundseth » 09 Jan 2013

Ikke noe er bedre enn om man klarer å dra i gang en Buskerudavd og samtidig lykkes med gode oppmøter på attraktive treff men jeg tror fortsatt det vil være en del utfordringer. Blant annet er det færre medlemmer i området enn tidligere og man sliter med å få stakkarslig 10 underskrifter. Det vitner ikke om mye engasjement blant medlemmene i området.

Frode Sundseth

Medlemsnummer: 1850

Innlegg 2209 » 09 Jan 2013

Hvor melder man seg for underskrift ?

2209

Medlemsnummer: 2209

Innlegg 11917 » 10 Jan 2013

De av dere som har lyst å skrive under kan kontakte meg. kevinhovland@gmail.com jeg har en liste som man samler inn underskrifter. deso flere deso bedere jeg har fått noen mail fra folk som har gitt meg tilatelse å skrive dem på samt medlems nr dems.

Jeg har også prøvd å få taki info om man må væra fra Buskerud eller om det går på intressen.

avd Buskerud har også fått en facebook side. som jeg skriver info på.

jeg regner meg jeg sender listen med alle underskriftene opp til godkjenning 13/01. går den igjennom er det å verve ett styre, men det skal jeg komme tilbake til med info her inne på forumet, facebook og til de mail adressene jeg har liggene. Jeg har også laget en forum som heter BMW CCN Buskerud. håper alt som innbærer avd buskerud blir tatt opp der inne. så får vi samlet alt på ett sted

11917

Medlemsnummer: 11917

Innlegg Erik Einum » 11 Jan 2013

Kevin skrev:
Jeg har også laget en forum som heter BMW CCN Buskerud. håper alt som innbærer avd buskerud blir tatt opp der inne. så får vi samlet alt på ett sted

Dersom det blir noe av denne distriktsklubben, så vil det vel automatisk bli et Buskerud-forum her: http://bmwccn.no/forum/forum/distriktsklubber :wink: Hvor det vil være natrulig å skrive Buskerudrelaterte ting. Innen den tid, altså et par dager ref. datoen 13/1, så lever vi nok godt med at alt Buskerudrelatert er i denne ene tråden.

≡≡≡≡≡≡≡≡≡ ///M ≡≡≡≡≡≡≡≡≡
Brukerens avatar
Erik Einum

Medlemsnummer: 2404
Kjøretøy: 2002 E46 318ti M

Svar til: Stemning for opprette avdeling BMWCCN Buskerud / Drammen Omegne?

Innlegg 11917 » 29 Apr 2013

Til Onsdag 1.Mai kommer Fahrfreude til Drammen og vil ha en artikkel/omtale om klubben/bilene og oss fra BMW CCN Buskerud. Er det noen som har tid og lyst å bli med på dette? Det blir på ettermiddagen med hensyn til gode bilder.
Vennligst gi beskjed dere som kan.

Mvh BMW Car Club Norway Buskerud
11917

Medlemsnummer: 11917

Forrige

Gå til BMW CCN Buskerud

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest