Styrets syn på forumet?

Her er det rom for skitprat.

Re: Styrets syn på forumet?

Innlegg Espen J.A. » 07 Mai 2015

02kongen skrev:Man må ikke ha Facebook. Men man må innom klubbens hjemmeside. Det er det som er kanalen. :)

Ok. Det var godt og høre. Trudde jeg gikk glipp av noe når jeg ikke bruker facebook.
Slet litt for en stund siden for og finne info bl.a om Valle Hovin og Landstreffet i Sandefjord.
Men da var det vist omlegging av hjemmesiden.

Takk for svar! :)
Mvh. Espen
Espen J.A.

Medlemsnummer: 11965
Kjøretøy: E31 840Ci E38 728 og 735

Innlegg Rune Kampenes » 08 Mai 2015

Jeg støtter veldig forslaget fra Ove om et styremedlem som kun har ansvar for medlemsinfo. Nå kommer det veldig an på hvor mye de enkelte styremedlemmene har og gjøre i det sivile liv. Man kan ikke forlange at en person driver med det i tillegg til de andre styreoppgavene. Da blir vedkommende fort utbrent.

Men jeg synes styret burde hinte kraftig til de som arrangerer treff om og følge litt med på forumet om det kommer spørsmål der. Kan man poste spørsmål på facebook siden uten og være medlem der?

Og jeg synes fortsatt man også bør reklamere for Sandefjordtreffet på framsiden der banneret for Våler og Rudskogen snurrer hele tiden.
LMK kontakt. BMWccn
Rune Kampenes

Medlemsnummer: 3442
Kjøretøy: 1983 735ia, 2005 Z4

Innlegg Jås » 08 Mai 2015

Rune Kampenes skrev:Jeg støtter veldig forslaget fra Ove om et styremedlem som kun har ansvar for medlemsinfo. Nå kommer det veldig an på hvor mye de enkelte styremedlemmene har og gjøre i det sivile liv. Man kan ikke forlange at en person driver med det i tillegg til de andre styreoppgavene. Da blir vedkommende fort utbrent.

Men jeg synes styret burde hinte kraftig til de som arrangerer treff om og følge litt med på forumet om det kommer spørsmål der. Kan man poste spørsmål på facebook siden uten og være medlem der?

Og jeg synes fortsatt man også bør reklamere for Sandefjordtreffet på framsiden der banneret for Våler og Rudskogen snurrer hele tiden.

Det treffet blir jo reklamert for i samme banneren som rudskogen og våler?
Brukerens avatar
Jås

Medlemsnummer: 10765
Kjøretøy: 1982 E21 "m3", 1982 635csi

Innlegg Rune Kampenes » 08 Mai 2015

Jås skrev:
Rune Kampenes skrev:Jeg støtter veldig forslaget fra Ove om et styremedlem som kun har ansvar for medlemsinfo. Nå kommer det veldig an på hvor mye de enkelte styremedlemmene har og gjøre i det sivile liv. Man kan ikke forlange at en person driver med det i tillegg til de andre styreoppgavene. Da blir vedkommende fort utbrent.

Det treffet blir jo reklamert for i samme banneren som rudskogen og våler?

Flott, det var der ikke i natt når jeg skrev innlegget. Nå er alt i orden.

Det eneste som mangler nå er at jeg må få ut fingern og bestille hotellrom. Tror ikke jeg kan skylde på styret der. :D
LMK kontakt. BMWccn
Rune Kampenes

Innlegg 02kongen » 14 Mai 2015

Har du bestilt Rune? Reservasjoene går ut snart :o
Lars Almlie
Parts Manager, Strandveien Auto AS
Brukerens avatar
02kongen

Medlemsnummer: 1977

Innlegg Rune Kampenes » 14 Mai 2015

Selvfølgelig :D bestilte i helga så da var jeg veldig stolt på meg selv over og være ute i så god tid. Det er godt styret tar ansvar og passer på meg.

Blir sikkert en trivelig helg i Sandefjord.
LMK kontakt. BMWccn
Rune Kampenes

Forrige

Gå til Off-topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest