Nå ble det mye kjappere her vertfall.
Nå ble det mye kjappere her vertfall.
I kveld tok nesten ingen tid i det hele tatt, i motsetning til i morges. Jeg mener å erfare store forskjeller fra dag til dag, jeg bruker forskjellige pcer uten at det endrer noe.
Nå er det slik det skal være. :-)Full fart.
PeR4 skrev:
I kveld tok nesten ingen tid i det hele tatt, i motsetning til i morges. Jeg mener å erfare store forskjeller fra dag til dag, jeg bruker forskjellige pcer uten at det endrer noe.
Vi har gjort endringer både i går og i dag, så du får se om det ikke blir litt mer stabilt fremover nå.
Hei Vegard! Nå går det virkelig unna -takk for det! Nå må du ha brukt voldsomt mye tid på klubbens hjemmeside. Jeg tør ikke tenke på hva vi skulle gjort om du ikke hadde trådt til... Takk, nok en gang!
Nå fungerer det akkurat som det skal - siden kommer rett etter at jeg trykker. Rett og slett ingen venting - Veldig bra
Arbeidstimer tør jeg ikke tenke på Geir, men angående server og database så har jeg også fått god hjelp fra Ståle Martinussen
Nå må du ikke være beskjeden, Vegard - tror de fleste her ikke aner hvor mange timer som ligger bak denne siden her. Du har fått til utrolig mye så langt, og en sniktitt inn i planene lover veldig bra for hva som skjer i løpet av vinteren :wink:
Når trafikken etter hvert tar seg opp mot gamle høyder må vi kanskje "tune" litt her og der, men foreløpig ser det ut til å være bra futt sånn som det er.
Som de andre skriver, nå er både de vanlige nettsidene og forumet virkelig kjapt, akkurat som "alle" andre nettsider oppleves. Wiki er fortsatt noe tregere enn de øvrige sidene, men merkbart kjappere enn det har vært!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester