[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - Min BMW M2

Min BMW M2

Her legger dere ut bilder og film. Vis gjerne frem din bil.

Min BMW M2

Innlegg Andreas21 » 16 Okt 2018

Bilen har følgende oppgraderinger:
Øhlins R&T dempere
AP Racing Pro 5000R 9660 kalippere med 378x36mm skiver foran.
Pagid RSL1 klosser foran og bak.
H&R swaybars foran og bak.
Millway Camberplates.
Millway control arm toe bak.
Millway uniball foringer.
Remus Eksos.
Liteblox 26xx batteri.
RevoZport M2 Race Aerokit.
Apex 18x10 SM-10 felger med Pirelli Trofeo R 265/35 foran og 295/30 bak på bane.
BMW original 437 19" felg med Michelin Pilot 4S 255/35 foran og 275/35 bak på vei.
Apex Studkit.
Apex 12mm spacere foran.
Castrol SRF bremsevæske.
Sparco Ergo II L seter.
Sparco Prime H7 6 punkt belter.
CMS Performance halvbur and rear seat delete.
VAC Motorsports seat mounts and floor adapters.
VAC Motorsports Anti Sub Mounting brackets.
CSF Intercooler og oljekjøler.

Den er i tillegg foliert med Hexis klar matt folie.

Her er noen bilder fra byggingen:
Vedlegg
Bygg 1.jpg
Bygg 2.jpg
Bygg 3.jpg
Bygg 4.jpg
Bygg 5.jpg
Bygg 6.jpg
Bygg 7.jpg
Bygg 8.jpg
Bygg 9.jpg
Bygg 10.jpg
Bygg 11.jpg
Bygg 12.jpg
Bygg 13.jpg
Bygg 14.jpg
Bygg 15.jpg
Bygg 16.jpeg
Bygg 17.jpeg
Sist endret av Andreas21 den 16 Okt 2018, endret 2 ganger.
Brukerens avatar
Andreas21

Medlemsnummer: 0
Kjøretøy:

Re: Min BMW M2

Innlegg Andreas21 » 16 Okt 2018

Her er et bilde fra Ringen turen i høst som var min første ever da det er første året jeg kjører bil på bane. Har drevet med Roadracing i 15 år, men turte aldri å kjøre på Ringen med MC.
Vedlegg
Karusell.jpg
Brukerens avatar
Andreas21

Medlemsnummer: 0
Kjøretøy:

Re: Min BMW M2

Innlegg Ove Kvam » 16 Okt 2018

Fornuftig å droppe Ringen med MC. Og imponerende bil med overbevisende modifikasjonsliste! :-)
Brukerens avatar
Ove Kvam

Medlemsnummer: 2359
Kjøretøy:

Gå til Bilder/Film

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester