[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - F11 bytte aktiv støtdemper (bak)

F11 bytte aktiv støtdemper (bak)

Tekniske spørsmål angående BMW

F11 bytte aktiv støtdemper (bak)

Innlegg adagslet » 07 Des 2020

Hei, jeg har færre enn 10 tommeltotter, har skrudd ganske mye bil, og nå tenkte jeg å bytte støtdemper bak på min f11 530 ix. Mekanisk er jobben meget enkel, MEN bilen har aktive støtdempere, og da har jeg forstått at den nye demperen må «programeres» inn i bilens ecu. Jeg er ikke skremt av å gjøre det, men er usikker på hvilket utstyr som kreves. Jeg har en enkel diagnose enhet, som kan brukes til å resette koder og sette bakbremser i service modus, men ingen mulighet til å legge inn data. Hvilke verktøy (PC / app) kan anbefales til jobben og er det noen som har erfaring med dette. Eller må jeg rett og slett sende bilen BMW verkstedet? Gjorde det da den første ble byttet, men det er en frisk pris for en enkel jobb, som jeg også syntes det er interessant å beherske. Tips er hjertelig velkommen Hilsen Dagslet
adagslet

Medlemsnummer: 1680
Kjøretøy:

Gå til Teknisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester