[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - bmw E46 Stasjonsvogn bygge om til 3,2 M3

bmw E46 Stasjonsvogn bygge om til 3,2 M3

Her skriver dere om prosjektene deres

bmw E46 Stasjonsvogn bygge om til 3,2 M3

Innlegg hens92 » 02 Jul 2014

heei på alle bmw entusiaster !

jeg har lyst til å bygge meg en E46 stasjonsvogn til 3,2 M3 motor samt understell.
dette skal bli en strøkent bygg, der jeg går grundig til verks både med karosseri, drivverk, motor. en høy finish!
lyst på noe ikke alle andre har.

vet dette er et lit knotete prosjekt, etter som jeg vil ha dette godkjent av BT.

jeg kan det å skru til en hvis grad, men har ikke noe særlig til papir kompetanse. den biten trenger jeg litt veiledning.
vet om en del jeg må fore ta meg. men ikke nok til å kontakt BT.

dette prosjekt blir litt lengre fram i tid, men tenkte å få samlet så mye kunnskap før jeg tar å kontakter BT.

første jeg tenkte å spørre dere der ute om var hvilke årstall jeg burde bygge på.? Det kryr jo ikke av E46 stasjonsvogner.
og om jeg burde finne donor bilen først. ?
om hvilken M3 modell jeg burde bruke E46 coupe ? E36 av hvilke type. sedan ?

lurer også på om det blir noe lengde forskjell på mellomakselen ? fra coupe til stasjonsvogn ?

noen der ute som har noe å komme med på denne litt trasige vegen :o

og håper jeg får dette gjennom med tid, kunnskap og penger hehe.

takker for alt av svar ! :D

Mvh; Henrik R
hens92

Medlemsnummer: 0
Kjøretøy:

Re: bmw E46 Stasjonsvogn bygge om til 3,2 M3

Innlegg Hardtop » 02 Jul 2014

Brukerens avatar
Hardtop

Medlemsnummer: 7922
Kjøretøy:

Re: bmw E46 Stasjonsvogn bygge om til 3,2 M3