[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - Restaurering 2002 - tips?

Restaurering 2002 - tips?

Her skriver dere om prosjektene deres

Restaurering 2002 - tips?

Innlegg ToreM » 15 Aug 2014

Hei,
Etter laaang tid i garasje/låve har jeg hentet ut min gamle 2002, 72-mod :)
Bilen var ikke helt frisk da den ble parkert for 18 år siden (sliten motor) men den har relativt lite rust og er et godt utgangspunkt for å få i god stand igjen.
Innser at jeg ikke har hverken tid eller kompetanse til å kaste meg på en full restaurering og lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan få boostet restaureringen?
Tenker å sette bort deler/hele prosjektet, men er meget usikker på om jeg ønsker å sende den fra meg til Latvia/Polen som jeg ser enkelte gjør.

Noen som har erfaring eller tips å dele?
ToreM

Medlemsnummer: 15772
Kjøretøy:

Gå til Prosjekter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester