[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - Eksempel bytte bremseskiver selv på biler med dette?

Eksempel bytte bremseskiver selv på biler med dette?

Generelle diskusjoner

Eksempel bytte bremseskiver selv på biler med dette?

Innlegg Elysia Hulme » 03 Okt 2020

Vurder å selge begge E46 og kjøpe en nyere 3-serie stasjonsvogn, helst 325 eller 330 2007-2009-modell (bensin eller diesel). Jeg er ikke så flink til å holde meg oppdatert på nyere modeller enn de jeg har selv, og lurer på om biler med bremsenergiregenerering medfører dyrere vedlikehold mtp flere feilkilder og kan du for eksempel bytte bremseskiver selv på biler med dette?
Elysia Hulme

Medlemsnummer: 0
Kjøretøy:

Gå til Generelt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester