[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - Takstativ til BMW 225xe 2020modell

Takstativ til BMW 225xe 2020modell

Er det noe du trenger hjelp til? Spør her!

Takstativ til BMW 225xe 2020modell

Innlegg hanschristian » 10 Des 2020

Hei, jeg vil gjerne kjøpe brukt Thule takstativ til min BMW 225xe 20modell. Jeg var i kontakt med THansen som mener at de gamle Thule takstativ vingbar ikke vil passe på de nyeste 225xe, altså thule 9592 og kit 4023, man må ha de nyeste modellene mener de, stemmer dette? Er det noen som har kjøpt Thule vingbar edge stativ til BMW 225xe 20 eller 21 modell?
hanschristian

Medlemsnummer: 0
Kjøretøy:

Gå til Teknisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester