Hei!
Anders Holst Kjellsen, folk pleier å si kun Kjellsen

Jeg er en 25 gutt fra Vestfold. Tatt akkurat opp skole igjen for å fullføre skolen og få fagbrevet som Anleggsmaskinmekaniker. Så er lærling i Skanska og har noen måned igjen.
Jeg har kun en bil for tiden og det er min trofaste originale E36 320i Coupe uten noe ekstra utstyr utenom "Economic AC" som er ettermontert(skal ut). Jeg har aldri kjørt på bane selv, kun sitti på. Så mitt mål i 2014 er å gjøre bil litt klar og komme meg utpå den 28-29 Juni. Er hovedsaklig ute etter å jage tider og forbedre bil og meg selv for å kunne få noen fighter på asfalten. Så er fan av WTCC osv av den type racing, men også mye annet innen motorsport.
Planene og noen ting er bestilt/montert.
KW V2 coilovers
GS Camberstag
Ground control camber plates og dempertopper bak
alcantra mtech ratt
Nankang rdekk
Service på motor og overhaling av girpspakstell
Powerflex foringer
OMP design 2 stol
hjul studs
Bimmerworld brake duct kit
Bimmerworld stålombundne b.slanger
[phpBB Debug] PHP Warning: in file
[ROOT]/includes/functions_reimg.php on line
136:
preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
136:
preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
136:
136: