Glennoo » 17 Feb 2014
Tja si det Henrik. Jeg hadde gledet meg litt til reise over fylkes grensa og henge litt med Buskerud folket, kan ikke se det har vært særlig aktivitet på Facebook heller siden i tidlig høst. BMWCCN Buskerud fikk jo litt dra hjelp fra FF, så mulighetene lå jo åpen. Etter hva jeg oppfattet skulle det satses i hele Buskerud, noe jeg tror var litt feil strategi sånn til å begynne med. Jeg tror aktiviteter i Drammens område i første omgang hadde gjort susen, da det tidligere var et større miljø i Drammen for BMW entusiaster. Dessverre har jeg sett litt dalende interesse hvor folket fortsatt kjører BMW, skrur BMW, men det gamle sosiale samholdet hvor flere treftes har blitt litt borte. Mye skyldes sikkert livssituasjoner hos enkelte av de som var mest ivrig i sin tid. Det er fortsatt morsomt mimre tilbake til treffene under brua på CC senteret med kanskje så mange som 60-70 biler på en søndags efta enda det var lite annonsert i BMW fora. Vel, håper Buskerud avdelingen ikke ble et blaff.. for tanken om egen Buskerud avdelingen var/er jo positiv.
E87 116d M-Sport Edition 2011mod