[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - X-brace ønskes kjøpt

X-brace ønskes kjøpt

X-brace ønskes kjøpt

Innlegg Raymond Andersen » 22 Nov 2012

Ønsker å kjøpe X-brace som satt orginalt på E36 cab og M3 GT.
Nordschleife - Balls required
Raymond Andersen

Medlemsnummer: 2914
Kjøretøy:

Re:X-brace ønskes kjøpt

Innlegg 2491 » 23 Nov 2012

Hei Raymond !

X-bracen til e36 har delenummer : 51718410212

Du kan kjøpe den ny av oss for Kr. 1595,- inkl. MVA og BMWCCN rabatt.

De 4 festeboltene dom hører til heter : 07119905532 - koster Kr 10 pr stk.

2491

Medlemsnummer: 2491

Innlegg 4627 » 23 Nov 2012

GT hadde ikke X brace originalt :wink:

4627

Medlemsnummer: 4627

Innlegg Raymond Andersen » 23 Nov 2012

Av en eller annen grunn så var jeg sikker på det, men da ble man litt smartere i dag også...

Nordschleife - Balls required
Raymond Andersen

Medlemsnummer: 2914
Kjøretøy:

Innlegg 4627 » 23 Nov 2012

Til opplysning, så er KOED ca 300.- billigere en schmiedmann, å der slipper du å vente på den i et halvt år også.

4627

Innlegg 2491 » 23 Nov 2012

Så så Tommy.....ikke noen grunn til å være ufin......om du hadde sagt 14 dager så hadde det hørtes sannsynlig ut

Forøvrig er dette ikke til å legge skjul på at KOED på enkelte varer ligger under oss i pris, men vi har nå stort sett klart å matche priser derifra når kundene har insistert, og vi har fått MANGE kunder fra både KOED og GS siden vi satt igang igjen i Norge for 2 år siden......og det blir stadig flere........

Vi vet vi fremdeles har en lang vei å gå for å bli perfekte, og at vår logistikk er mere tungvindt enn andres, men jeg kan love deg at dette er noe vi jobber med å forbedre kontinuerlig. Og om du finner noen som har ett bredere og mere rikholdig utvalg av deler til BMW enn oss så spytt ut, vil gjerne høre om det !

2491

Innlegg 14266 » 24 Nov 2012

Koed er faktisk godt over 300kr billigere

51718410212 X-stiver E36 cab. NOK 1.263,751

Også har Koed uslåelig service!

14266

Medlemsnummer: 14266

Innlegg 4627 » 24 Nov 2012

Vel, jeg prøvde å handle noen deler hos dere tidligere i år, å endte med å måtte purre i nesten 2 uker på at dere skulle klare å sette adresselapp på varen min (som da var bekreftet at var på deres lager) å få sendt den, å i tillegg, så skulle denne spoileren har en meget bra passform, ble det opplyst fra dere, å det hadde den også......etter at jeg hadde brukt 3 timer med pussing og sparkling. I tillegg så var det noen varer dere ikke fikk levert, pga at jeg ikke gadd å vente mere etter nesten 2 måneder (synes da jeg hadde vert meget tolmodig), så disse ble avbestilt, å etter en del purring, så klarte dere å sette tilbake penger for disse blinklysene til meg, MEN dere betalte ikke tilbake fraktkostnadene for disse (det er snakk om lusne 180.-) å etter å ha sendt ca 10 mailer til hver enkelt av deres mailadresser, så gadd jeg ikke mere, så jeg håper disse få kronene kansje kan holde til et par lunkne pils på julebordet deres. Jeg kommer aldri til å handle noe hos dere igjen, og hvis noen spør meg, så fraråder jeg dem på det sterkeste å handle hos dere.

Slik, da fikk jeg spyttet det ut.

Hilsen en meget fornøyd KOED kunde.

4627

Innlegg 14266 » 24 Nov 2012

Tommy Lund skrev:

Vel, jeg prøvde å handle noen deler hos dere tidligere i år, å endte med å måtte purre i nesten 2 uker på at dere skulle klare å sette adresselapp på varen min (som da var bekreftet at var på deres lager) å få sendt den, å i tillegg, så skulle denne spoileren har en meget bra passform, ble det opplyst fra dere, å det hadde den også......etter at jeg hadde brukt 3 timer med pussing og sparkling. I tillegg så var det noen varer dere ikke fikk levert, pga at jeg ikke gadd å vente mere etter nesten 2 måneder (synes da jeg hadde vert meget tolmodig), så disse ble avbestilt, å etter en del purring, så klarte dere å sette tilbake penger for disse blinklysene til meg, MEN dere betalte ikke tilbake fraktkostnadene for disse (det er snakk om lusne 180.-) å etter å ha sendt ca 10 mailer til hver enkelt av deres mailadresser, så gadd jeg ikke mere, så jeg håper disse få kronene kansje kan holde til et par lunkne pils på julebordet deres. Jeg kommer aldri til å handle noe hos dere igjen, og hvis noen spør meg, så fraråder jeg dem på det sterkeste å handle hos dere.

Slik, da fikk jeg spyttet det ut.

Hilsen en meget fornøyd KOED kunde.

Nøyaktig samme erfaring!

Kortfortalt:

Kjøpte 2 coilover kit til E9X, der støttestagene var som saltstenger. Reklamerte først 2 gang pr tlf, hørte aldri noe mer. purret deretter 5-6 gang pr mail uten svar.

Ga til slutt opp og fikk tilsendt nye støttestag fra Koed. Fikk da til svar fra Schmiedmann at jeg kunne ha det til gode hos de, og senere at det skulle overføres min konto. Ikke klarte de kreditere det på faktura, og ikke klarte de overføre kronene jeg enda ikke har sett noe til.

Hilsen NOK en meget fornøyd Koed kunde.

14266

Medlemsnummer: 14266

Innlegg 2491 » 24 Nov 2012

Trist å høre at dere har hatt så dårlige opplevelser, og det jeg spesielt biter meg merke i er at dere ikke opplever å få svar på gjentatte henvendelser, og at tilbakebetaling først skjer etter alt for lang tid..... Dette er ALT for dårlig, men vi har jobbet mye med å forbedre interne rutiner slik at ALLE skal få svar på henvendelser, og at tilbakeføring av uomstridte beløp skal skje innen rimelig tid.

Nå skal det tillegges at vi heldigvis har MANGE (ett overveldende flertall) fornøyde kunder, men desverre har dere vært uheldige.....

Ettersom jeg også har vært mangeårlig kunde hos både KOED og GS, kan jeg imidlertid love at heller ikke disse er feilfrie og jeg har noen dårlige opplevelser, knyttet til både sen levering, og varer som ikke levde opp til forventningene, så feil kan alle gjøre !

Bla. så har jeg opplevet å vente 6 måneder på en spesifikk del, simpelthen fordi BMW ikke hadde den på lager og den måtte produserer opp..... Slikt opplever både vi og våre

konkurrenter og da er det ikke mye man kan gjøre annet enn å smøre seg med tålmodighet. Desverre så er det ikke alle kunder som forstår slikt ! Og noen er misfornøyd uansett hvor langt man strekker seg - dette er varehandelens dilemma

Og jeg ventet over ETT ÅR etter at jeg hadde levert tilbake varer før jeg fikk igjen pengene hos en konkurrent.... så igjen nobody is perfect !

Tommy du skal SELVSAGT ha tilbake de 180 kronene, dersom du sender med ditt kontonummer pr. e-post til frederick@schmiedmann.no så skal jeg påse at det skjer overraskenede raskt

2491

Neste

Gå til Deler til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest