[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - X-brace ønskes kjøpt

X-brace ønskes kjøpt

Re:X-brace ønskes kjøpt

Innlegg 14266 » 09 Jan 2013

Jeg sendte mail som du skrev sist, og du svarte den 26.11 på den. Dog stilt etter det igjen!

Du har mail.

14266

Medlemsnummer: 14266

Re:X-brace ønskes kjøpt

Innlegg 4627 » 09 Jan 2013

Jeg har ikke giddet å sende noe mail til Schmiedmann. Hvis de virkelig vil gjøre opp for seg, så har de ingen problemer med å finne kontonr mitt ut fra mine kundeopplysninger.

Har sikkert handlet for 50000.- til M3'en hos koed det siste halvåret, å jeg vet det er mangen flere med meg som har prosjekter på gang, som også handler der, å dette er faktisk en kundemasse Schmiedmann kunne ha forsynt seg av hvis de hadde vert seriøse.

4627

Medlemsnummer: 4627

Forrige

Gå til Deler til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester