[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - Grill og V framdør til E12 Ønskes kjøpt!

Grill og V framdør til E12 Ønskes kjøpt!

Grill og V framdør til E12 Ønskes kjøpt!

Innlegg 14807 » 21 Apr 2013

Holder på å pusse opp en 1975 525 og da trenger jeg et par deler. Trenger midtre grill/nyrer, sjåførdør og et speil til passasjerdør. Alt dette MÅ være FØR facelift/1976

Om døra har litt småbulker går det greit, men skal ikke være helt strekt, full av rusthull osv....:)

975 19 662

ptrbende@gmail.com
14807

Medlemsnummer: 14807

Svar til: Grill og V framdør til E12 Ønskes kjøpt!

Innlegg Rune Kampenes » 21 Apr 2013

Jeg ville hørt med Glen Simon. http://www.storsveensgarasje.no/

Ellers kan det være greit og undersøke med din lokale forhandler. De greier og skaffe forbausende mye av de gamle delene.

LMK kontakt. BMWccn
Rune Kampenes

Medlemsnummer: 3442
Kjøretøy:

Innlegg 570 » 21 Apr 2013

Tror at E12 og E28 dører går om hverandre (selv om ikke nummer er identiske). Har bra dør fra E28 518i 85-modell. Mobil 905 60 939.
570

Medlemsnummer: 570

Innlegg rolfi » 22 Apr 2013

E12 til og med 09/77 har speil nede på dørene, og ikke i hjørnet av ruta som på E28. Derfor kan ikke E28 dører brukes på disse, om det skal være nogenlunde originalt. Personlig ville jeg (og skal jeg med tiden) bytte til de nyere dørene, da speilplasseringen på de gamle gjør speilene omtrent ubrukelige. Pluss at ruta er lengre og tyngre og sliter mye mer på mekanismen, noe som medfører at ruta går skeivt opp og alt bare blir fælt.

Man får kromspeil til de nye dørene, og skal det være nogenlunde originalt, kan man jo skaffe seg et sett med de :)
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyy3blMDaL1qm6egko1_500.jpg
Formann BMW CCN Rogaland
E12, E21, E28, E32, E34
Brukerens avatar
rolfi

Medlemsnummer: 8147
Kjøretøy:

Innlegg 7231 » 20 Mai 2013

Hei Peter.

Jeg har en hel E12 stående, men det er en 81-mod, litt ny for deg??

Uansett, jeg skulle pusse den opp men måtte skrinlegge prosjektet grunnet kapital og på jakt etter leilighet. Bilen har selfølgelig noe rust!! Men jeg mener dørene er hele, dørken og kanalene er det vel lite og gjøre med, men bilen er komplett og jeg har lister grill og to motorer, vel og merke i-motorer M20-B20, vet ikke hvor innteresert du er, men vil du ha deler kan du likegått hente hele bilen. Kanskje den er for langt unna for deg også?? Bilen står på Kvaløya i Tromsø.

Kan gjerne sende deg bilder hvist du er innteressert :)

Lars-5-ern@hotmail.com

7231

Medlemsnummer: 7231

Gå til Deler til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest