[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - E23 – 732iA 84 modell i deler!

E23 – 732iA 84 modell i deler!

E23 – 732iA 84 modell i deler!

Innlegg 15033 » 27 Mai 2013

JEG ØNSKER OG SELGE MIN BMW 732 IA 84 MOD OG VELDIG MYE DELER BLA LISTVERK, DØRER,PANSER ,FORSTILLING, INTRIØR ,FRONTLYKTER BAKLYKTER JA I DET HELE TATT NESTEN TO BILER I DELER OG SELVFØLGELIG EN SOM ER HEL 7321A . MÅ SELGE PGA AT JEG IKKE HAR NOEN PLASS OG LAGRE DETTE OG DET ER JO ALT FOR TRIST AT DET SKAL BLI KASTET FOR DET ER JO SNAKK OM EN DEL KR I DELER O G SÅNN JEG SELGER ALT SAMMEN MEGET BILLIG SOM SAGT DET HASTER . MVH MORTEN MØLLER JEG BOR I SON LIKE VED VESTBY HÅPER JEG SLIPPER OG MÅTTE KASTE DELENE OG DET ER JO FOR DUMT OG LEVERE INN EN KOMPLETT NESTEN FRI FOR RUST TIL OPPHUGGING . JEG KAN TREFFES PÅ TLF NR 97009212 ELLER EPOST  mmollerlive@gmail.com  eller mmoller@live.no
15033

Medlemsnummer: 15033

Svar til: E23 – 732iA 84 modell i deler!

Innlegg Frode Sundseth » 28 Mai 2013

Har du mer info/bilder av bilen ?
Frode Sundseth

Medlemsnummer: 1850

Gå til Deler til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest