Spesialtilbud: Om du kommer med en henger å tar med deg ALT jeg har av e34 deler - får du ALT GRATIS! er du rask så rekker du å få alt før noen evt har kjøpt enkelt-deler :)

1stk BMW felg (5x120)med 235/40/17 CHampiro dekk, nesten ubrukt dekk

2x bagasjeroms trekk med verktøykasse boksen uten innhold :) (litt flis men det blir borte med en runde med støvsugern) har også komplett bagasjeroms "kledning" som følger med.. 50.-

Lykt... usikker om det er venstre/høyre, den lykta med parkøyspære i... 0 kr.

2stk lyktesatser ( med eljustering opp og ned- er kansje standard hehe??) (begge er samme side som den på bilde) det andre settet har litt rustete reflektor og er i dårligere stand, 0.- for den dårlige, 150 for denne på bildet.

2stk 15" "bmw felg" med 225/60 dekk - dekkene er slitt... - 50.- pr stk

3 dørtrekk med trelist, bakdører begge sider, fremdør høyreside, fremtrekket er noe skittent, men det blir reint etter en runde med vaskefilla :) selges samlet 200.- (eller 100.- pr stk)

Baksete uten nakkeputer. - trenger en liten rens- 100.-

2stk fremstoler HØYRE side - den lyse er en sportstol med utrekkbar lårpute og genrellt en helt konge stol å sitte i... den mørke er en standard stol... begge hadde vel hatt godt av en rens eller to... 50.- pr stk

åja,,, så var det denne... midtkonsoll sak.... møkkete som fy.... GRATTISS!!!
Også har jeg litt til:
Har også noe jeg tror er komplett ledningsnett 520. tror det skal være ganske komplett da jeg demonterte hele greia fra min bil og la det i en eske, å der har det liggi :) Vet det er litt forskjellige typer ute å går med bl.a batteri under baksetet og div. dette er iallefall for batteri i motorrommet, Det er også en fare for at det ikke er 100% komplett, da jeg ikke innehar kompetanse til og gå igjennom og sjekke dette nå... avskriver meg alt ansvar for om dette passer i din bil etc... selges 200.-
Varmeapparat - her er det heller ingen garantier for om dette passer. Da jeg demonterte det fra min bil fungerte det tipp topp. - selges 100.-
Vindusvisker mekanisme - 50.-
orginalt BMW ratt (slik standard 520 ratt) : 50.-
Diverse deksler/brytere/ og dimseri innvendig har jeg i massevis, er det noe du er ute etter spør meg gjerne!!
Kontakt meg på 98829177 eller mail mathilior@gmail.com om du lurer på noe eller er interresert...
(jeg er også finnes på facebook, så om du finner meg der kan du sende melding der også)
Løp å kjøp :)