[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - e34 deler på billigsalg - ALT skal bort

e34 deler på billigsalg - ALT skal bort

e34 deler på billigsalg - ALT skal bort

Innlegg 15021 » 09 Jun 2013

Etter en liten ombygging for noen år siden (520i -> 535) så er det på tide å bli kvitt alt "rasket" som ligger igjen etter 520'en... har MASSE forskjellig krimskrams interiørmessig, så orket ikke å ta bilde av alt, men her er noe, om du trenger noe annet ring meg gjerne eller send sms så skal jeg se.. Alle delene er  ifra en 98mod e34 520i

Spesialtilbud: Om du kommer med en henger å tar med deg ALT jeg har av e34 deler -  får du ALT GRATIS! er du rask så rekker du å få alt før  noen evt har kjøpt enkelt-deler :)

Bilde

Bilde

1stk BMW felg (5x120)med 235/40/17  CHampiro dekk, nesten ubrukt dekk

Bilde

2x bagasjeroms trekk med verktøykasse boksen uten innhold :)  (litt flis men det blir borte med en runde med støvsugern)  har også komplett bagasjeroms "kledning" som følger med.. 50.-

Bilde

Lykt... usikker om det er venstre/høyre, den lykta med parkøyspære i...  0 kr.

Bilde

2stk lyktesatser ( med eljustering opp og ned- er kansje standard hehe??) (begge er samme side som den på bilde) det andre settet har litt rustete reflektor og er i dårligere stand, 0.- for den dårlige, 150 for denne på bildet.

Bilde

2stk 15" "bmw felg" med 225/60 dekk - dekkene er slitt... - 50.- pr stk

Bilde

3 dørtrekk med trelist, bakdører begge sider, fremdør høyreside, fremtrekket er noe skittent, men det blir reint etter en runde med vaskefilla :) selges samlet 200.- (eller 100.- pr stk)

Bilde

Baksete uten nakkeputer. - trenger en liten rens- 100.-

Bilde

2stk fremstoler HØYRE side - den lyse er en sportstol med utrekkbar lårpute og genrellt en helt konge stol å sitte i... den mørke er en standard stol... begge hadde vel hatt godt av en rens  eller to... 50.- pr stk

Bilde

åja,,, så var det denne... midtkonsoll sak.... møkkete som fy.... GRATTISS!!!

Også har jeg litt til:

Har også noe jeg tror er komplett ledningsnett  520. tror det skal være ganske komplett da jeg demonterte hele greia fra min bil og la det i en eske, å der har det liggi :) Vet det er litt forskjellige typer ute å går med bl.a batteri under baksetet og div. dette er iallefall for batteri i motorrommet, Det er også en fare for at det ikke er 100% komplett, da jeg ikke innehar kompetanse til og gå igjennom og sjekke dette nå... avskriver meg alt ansvar for om dette passer i din bil etc...  selges 200.-

Varmeapparat - her er det heller ingen garantier for om dette passer. Da jeg demonterte det fra min bil fungerte det tipp topp. - selges 100.-

Vindusvisker mekanisme - 50.-

orginalt BMW ratt (slik standard 520 ratt) : 50.-

Diverse deksler/brytere/ og dimseri innvendig har jeg i massevis, er det noe du er ute etter spør meg gjerne!!

Kontakt meg på 98829177 eller mail mathilior@gmail.com om du lurer på noe eller er interresert...

(jeg er også finnes på facebook, så om du finner meg der kan du sende melding der også)

Løp å kjøp :)

15021

Medlemsnummer: 15021

Gå til Deler til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest