[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BMW CCN FORUM • Se emne - Ground Control camberplater til E36 M3 3.2 selges

Ground Control camberplater til E36 M3 3.2 selges

Ground Control camberplater til E36 M3 3.2 selges

Innlegg Henrik 4559 » 05 Des 2012

Ubrukte, selges for 2500,-

Hentes helst i Asker-Drammens området men kan sendes i posten.
No point trying to make it foolproof, the idiots are far too clever...
Henrik 4559

Medlemsnummer: 4559
Kjøretøy:

Re:Ground Control camberplater til E36 M3 3.2 selges

Innlegg 4627 » 06 Des 2012

Passer disse bare originalt understell, eller kan de brukes sammen med KW justerbart? (jeg måtte oppgi dette da jeg bestilte derfra for en del år siden.

Er det slike

http://www.raceinfo.no/temp/tn_DSCN5200_1.jpg

4627

Medlemsnummer: 4627

Re:Ground Control camberplater til E36 M3 3.2 selges

Innlegg Henrik 4559 » 07 Des 2012

De ser helt like ut ja, jeg skal prøve å legge opp noen detaljbilder.

Det følger med flere hylser så de skal passe til forskjellige støtdempere (flat/kon osv.). Fjærskålen er til org. 3.2 fjærer som har mindre diameter. Jeg gikk for pinglete Bilstein PSS (som har original fjærdiameter oppe) istedenfor org. 3.2 fjærben eller ordentlige coilovers. Jeg vurderte å sveise på større fjærskåler men kjøpte heller nye camberplater fra GC som passer oppsettet mitt og lot de her være intakte.

No point trying to make it foolproof, the idiots are far too clever...
Henrik 4559

Medlemsnummer: 4559
Kjøretøy:

Gå til Deler til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester